Firma TF Management powstała z inspiracji … naszych znajomych, przyjaciół oraz współpracowników. Tak często prosili nas o pomoc, że w końcu postanowiliśmy… założyć wspólny biznes 😉 Każdy z nas ma wieloletnie doświadczenie w swojej branży, a nasze usługi idealnie się uzupełniają, więc decyzja była łatwa.
Przez kilkanaście lat pracy dla największych korporacji z branż ubezpieczeniowych, finansowych, IT czy CFM daliśmy się poznać jako eksperci w tematach szeroko rozumianego wsparcia operacyjnego firm. Jeśli dodamy do tego pasję, znajomość rynku, wypracowane relacje z dealerami i importerami samochodowymi czy operatorami telekomunikacyjnymi, to mamy przepis na… TF Management.
Charakteryzuje nas:
- zamiłowanie do płacenia tylko za te usługi, których realnie potrzebujemy
- miłość do solidnie wynegocjowanych stawek
- niechęć do zawiłych umów i skomplikowanych opisów
- pasja do motoryzacji i nowoczesnych technologii
Oszczędności
Aby oszczędzić Twój czas podejmujemy się całości projektu od zgłoszenia potrzeby do wspólnego podpisu pod dokumentem potwierdzającym zrealizowanie celu w zakładanym czasie. Aby oszczędzić Twoje pieniądze możemy rozliczać się w zależności od uzyskanych rezultatów, WIN-WIN im więcej Ty oszczędzisz tym większe Nasze wynagrodzenie.
Partnerstwo
Nasza relacja nie kończy się po rozliczeniu się z powierzonego zadania, stawiamy na długofalową współpracę. Zlecając nam nawet najmniejsze zadanie za kilkaset złotych zyskujesz partnera, który zawsze postara się pomóc nie przeliczając odebranych od Ciebie telefonów i udzielonych porad na złotówki.
Kompleksowość usług
Jeśli przedstawisz nam swój problem zaproponujemy usługę, która nie tylko go rozwiąże, ale zagwarantuje Ci, że nie pojawi się on w przyszłości. Możemy przejąć całą odpowiedzialność za dany obszar w Twojej firmie np. biorąc go w outsourcing. Nie staramy się sprzedać gotowego „kota w worku” tylko dopasowujemy ofertę najlepszą dla Twoje firmy.
Uczciwość
To po prostu nasza cecha charakteru jako ludzi, krótkoterminowo może nie zawsze się opłaca, ale krótkoterminowe relacje z naszymi partnerami biznesowymi nas nie interesują, dodając do tego transparentność „śpimy spokojnie”. Wierzymy, że te nietypowe w obecnym czasie wartości pozwolą nas wyróżnić zarówno jakością jak i ludzkim podejściem.
Transparentność
Nie mamy nic do ukrycia, na każdym etapie współpracy jesteś informowany o postępach prac, masz wgląd do wszystkich dokumentów dotyczących Ciebie, a nasze rozmowy z dostawcami mogą być prowadzone w Twojej obecności.
Prostota działania
Niezależnie od tego jak ukształtowała nas nasza ścieżka zawodowa przede wszystkim jesteśmy ludźmi którzy zawsze chętnie porozmawiają i doradzą tak po prostu, nie zależnie czy jesteś prezesem wielkiej korporacji czy małym przedsiębiorcą.
Korzyści
Oszczędności
Każdą zaoszczędzoną wspólnie z nami złotówkę będziesz mógł przeznaczyć na rozwój swojego biznesu. Dzięki nam oszczędzasz pieniądze, wypłacając nam jako wynagrodzenie procent od realnych oszczędności. Mówiąc krótko – im więcej dla Ciebie zaoszczędzimy, tym więcej zarobimy. Proste, prawda?
Nasz zespół
Nie będziemy budować sztucznej struktury i pokazywać rozbudowanego zespołu, który - jak to czasami bywa - funkcjonuje tylko na stronie internetowej. Cenimy sobie uczciwość i transparentność – jesteśmy małą firmą z dużym doświadczeniem. Dajemy Ci gwarancję, że niezależnie od wielkości Twojego biznesu będziesz naszym kluczowym Klientem.
Poznajmy się!
Kamil Madejski
Gdybym miał wymienić tylko jedną rzecz, w której się specjalizuję byłoby to… cięcie kosztów 😉 Zawodowo zajmuję się optymalizacją i migracją usług teleinformatycznych ICT, obniżam koszty floty samochodowej, ale też operacyjnie zarządzam tymi obszarami.
Pracowałem zarówno w dużych korporacjach jak i w małych i średnich firmach. Z tych pierwszych wyniosłem ekspercką wiedzę i know-how, dzięki tym drugim zrozumiałem wyzwania stojące przed małymi biznesami.
Okazuje się, że z tego połączenia wychodzą naprawdę ciekawe rzeczy.
sprawdź »
- W Grupie Generali zarządzałem konfiguracją architektury telefonii stacjonarnej w biurach firmy w całej Polsce.
- W firmie Sygnity S.A. w trzy lata obniżyłem roczne koszty usług telekomunikacyjnych o 320 tys. zł oraz przeprowadziłem przetarg, w wyniku którego wynegocjowałem kolejne 80 tys. zł zniżki rocznie.
- W firmie Concordia jako zewnętrzny konsultant przeprowadziłem projekt optymalizacji kosztowej i procesowej usług telekomunikacyjnych, który przyniósł ponad 150 tys. zł oszczędności.
- W firmie Marbet Lipsko jako realizując projekt na 47 kartach sim wypracowałem oszczędności na poziomie 28 tys. zł w czasie trwania kontraktu.
Gdy wszyscy wiedzą, że coś jest niemożliwe, przychodzi ktoś, kto o tym nie wie i to robi - Albert Einstein
kamil@tfmanagement.pl
502 789 276
Jacek Pawelec
Swoją karierę zawodową zaczynałem jako analityk w firmach finansowych, przechodząc w końcu do obszaru, który jest dziś moją największą pasją – floty.
Pracowałem jako doradca w jednej z największych w Polsce firm zarządzających flotą samochodową, by po kilku latach wrócić na jasną stronę mocy i całą zdobytą wiedzę wykorzystać do tego, co lubię najbardziej – szukania oszczędności. Okazało się, że całkiem dobrze mi to idzie.
sprawdź »
- w firmie Sygnity S.A. zmniejszyłem koszty floty o 3 mln zł w ciągu pierwszych 3 lat, w jednym z przetargów wynegocjowałem zmniejszenie kosztów o kolejne 300 tys. zł rocznie oraz zmniejszyłem koszty utrzymania biur o 2 mln zł rocznie.
- w międzynarodowej firmie jako zewnętrzny konsultant przeprowadziłem audyt floty samochodowej, w rezultacie zmniejszając miesięczne koszty floty o 20% oraz wynegocjowałem zmianę modelu wynajmowanego samochodu z klasy C na auto klasy premium ( co skutecznie zmotywowało przedstawicieli firmy do zwiększenia sprzedaży ;)).
Myślenie to najcięższa praca, dlatego niewielu jej się podejmuje- Henry Ford